15 juli 2009

"... du vet ju hur fysik funkar. Eller vad heter det? Fysologi? Så du är utkonkurerad. Det var jättekonstigt sagt..."

Tidigare idag blev jag väldigt nostalgisk. Lyssnade på det här PSL-klippet och log så brett att min mamma kollade över från sin laptop och frågade "har du fått ett kärleksmejl, eller nåt?".

Och det hade jag ju fått. Nästan i alla fall.

Har beställt min Way Out West biljett nu och jag önskar att juli bara kan springa sin väg. Att jag får vakna upp utav solens första strålar som smeker mina ögonlock, som retas och som ligger där och väntar på att få möta mina irisar och pupiller. Att jag får sträcka på armarna, gäspa och mumla att "nu jävlar är det augusti!".

Augusti betyder så mycket för mig. Jag börjar nian. Det är väl det största som sker. Ny klass och nya lärare. Har inte längre en favoritlärare som lyssnar på Moneybrother. Inte längre fyra nära kompisar att hänga med på rasterna. Framför allt så har jag inte min mentor kvar.
Dessutom ska jag se Markus fyra gånger. 3 gånger som soloartist och en gång med Laakso. Jag längtar så att jag nästan spricker.

Inte efter skolan, men efter Markus.

Kan ju passa på att meddela nu när jag ändå tagit mig tiden att logga in här att Moa eventuellt kommer börja hjälpa mig att blogga här. Det kommer bli fint!

Kramar.

1 kommentar:

  1. Det blir awesome :D getsicksoon@hotmail.com, så kan vi diskutera och sånt på msn eller något:) trevligt trevligt!

    SvaraRadera