18 juli 2009

I fell in love, of course.

Här om dagen fick jag en idé. Att lägga upp alla PSL-klipp Markus medverkat i. Mest för att jag trodde att det skulle bli så många fler än det blev. Här kommer dom. Inte i kronologiskt ordning dock.




Festival med Markus. Eller Festivalevangeliet/Markus överraskningsfest. Man får välja själv. Jag tipsar er också om att högerklicka här, för att kunna ladda hem filmen och kunna kolla på den när som helst (och lägga in den i iPoden, som jag gjorde).




Västerbron med Laakso. Helt underbart. Jag älskar dialogen.




Jag Är En Vampyr. Ni har sett den, jag har sett den, alla har sett den. Men här är den i alla fall.




Dirty Dancing - Frida Hyvönen. Med en väldigt, väldigt snygg man lutandes mot flygeln.




Och den sista. Peggy Lejonhjärta - Backstabbar. Fin man i soffan.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar