12 juni 2010

Love Stockholm

Här var det livat...

Nej men, Markus ska spela på Skeppsbroscenen i Stockholm på tisdag, 21.15-22.15. En hel timme ska han slå på sin gitarr och sjunga om, antagligen, kristna vänner som gifter sig och dansar i en ring (han vill också dansa, men inte än kanske sen). Han ska fira den där förbannade monarkin och bröllopet som fått både Kronprinsessan och media att koka över. Jävla skit. Jag tänker inte hänga där och låtsas bry mig bara för att Sveriges, enligt mig, popgud valt att bry sig. Kanske växer hans hög med guldpengar (tänk Joakim von Anka) trots att det för åskådarna är gratis, eller så tycker han på riktigt att det ska bli kul att de gifter sig. Jag håller tummarna för det förstnämnda.

Puss, vi ses (fast inte på tisdag).

2 kommentarer:

  1. jag håller med dig !!
    markus är min gud <3
    jag bryr mig inte ett piss om de där jäkla bröllopet D:

    SvaraRadera
  2. håller med dig, fattar inte alls varför han ställer upp och spelar där, är besviken att han gör det..

    SvaraRadera