10 juli 2010

High Drama och Long Beach rikare.

Ni vet hur Laaksos diskografi ser ut:

4 skivor: I Miss You, I'm Pregnant, My Gods, Mämmilärock, Mother, Am I Good Looking?
4 EP: Long Beach EP, Aussie Girl EP, High Drama EP, Västerbron & Vampires
1 maxisingel: In My Blood Single

Jag har länge bara ägt samtliga skivor + Västerbron & Vampires. Men idag när jag gick längs S:t Eriksgatan kikade jag in på Record Hunter, och där hade de både Long Beach och High Drama. Att Long Beach kostade 89 kronor (Raritet! kallades den) och att jag inte hade en enda krona i plånboken gjorde mig ingenting. Kanske kommer jag ångra mig när jag måste betala tillbaka.

Nu är jag en EP och en maxisingel ifrån en komplett Laaksosamling. När jag hittar dessa lovar jag att bjuda er alla på kalas!

3 kommentarer:

  1. Det är inte så att det fanns flera exemplar av dem? :o

    SvaraRadera
  2. Mikaela:

    Det är så att High Drama fanns i ytterligare ett exemplar men med ett annat omslag. Long Beach fanns det bara ett exemplar av. De hade även Västerbron & Vampires.

    SvaraRadera
  3. Har beställt High Drama och Västerbron nu, tack! :D

    SvaraRadera